søndag, desember 19, 2004

Lede og Glede

"Robin Hood - Prince of Thieves" er kort og godt en dørgende kjedelig film. Kanskje denne sida vil lide samme skjebne? Det er forøvrig søndag og jeg begynner å bli trøtt av å lage hjemmeside. Så langt ser resultatet ut som dette. Jeg brukte endel tid på å skrive fortellingen om mitt liv her. Merket det var vanskelig å ikke bli for sentimental, men det er kanskje lov å være sentimental når en skriver om seg selv? Er det?

Jeg gleder meg til ferie, men jeg gleder meg også til jula er over.

Lars Jacob er den første som har vært innom og kommentert etter at jeg fant ut hvordan jeg skulle slå på kommentarfunksjonen. Gratulerer, Lars, du har vunnet en dåse! Fine premier vanker til alle dere som er innom og legger igjen spor.

I morges begynte jeg dagen ved å lese om Hannibal og hans marsj mot Roma. Jeg leser lite for tida. Skriver mer. Som en god avslutning på dagen fikk jeg med meg en dokumentar på SVT om Jane Birkin. Det er litt av ei dame.

3 Comments:

Blogger Brom said...

Hallo broder!

Syns sida di blir finfin. "Du e jo så flenk å tegne!" :D

Va å leita etter Dick Turpin, og fant ei ikkje kjæmpebra sida...

http://website.lineone.net/~mduq/

.. og ei litt meir informativ ei..

http://www.britannia.com/BritHeritage/turpin.html

Broder G

8:09 a.m.  
Blogger murrik said...

Dick Turpin vet jeg alt om.

Beste episode er uten tvil The Champion.
Glimrende skuespill av tavernaeieren, god story, bra overall, og Dick Turner går som vanlig under covernavnet Dick Turpin.

Forresten, reint historiemessig, så var det Swiftnick (Dicks superfeminine sidekick) som var en av de råeste landeveisrøverene England har fått æren av å ha.

8:33 a.m.  
Blogger juling said...

Gratulærer mæ æi fjong nættsie, Trondørockefår!

3:03 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home