søndag, mai 28, 2006

Kommunikasjon

For dem som er innom her og sjekker av og til, så er det vel ingen overraskelse å høre meg hevde at jeg ikke alltid har noe å si. Det betyr ikke at det ikke skjer ting, det er bare det at... Det hender at jeg har ting å si som jeg ikke kan si - eller at jeg ikke finner noen egnet måte å si tingene på, eller at det er for sent å si dem (som f.eks å legge ut bilder fra Dreamfall sitt release party). Så hender det at jeg har ting å si som ikke er så interressant for andre å høre (og denne posten er kanskje et av tilfellene). Sånn uansett, for dem som har lest helt hit i håp om at jeg skal komme med en faktisk opplysning om mitt liv: I morra er det gradering for gult belte i Sentrum Kickboxingklubb, og jeg gruer meg. 2-3 timer med hardkjør - håper bare at jeg kommer meg gjennom det uten å spy. Wish me luck!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Lykke til!

(Er det forresten vanlig at man spyr på sånne graderinger? Må spyet isåfall matche beltet?)

3:02 p.m.  
Anonymous Anonym said...

du får ha lykke til, jeg ser du har mer å prate om og poste nå. det er godt.

6:43 p.m.  
Blogger nemolom said...

Jeg ønsker deg virkelig det beste selv også.

10:43 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home