lørdag, oktober 29, 2005

Lev og lær

En av de gode tingene med å leve er å oppdage nye ting - og ofte oppdager jeg nye aspekter ved gamle ting. Kanskje plutselig hører jeg at andrestemmen er jævlig feit - på en sang jeg har hørt 100 ganger før. Kanskje jeg ser meg i speilet og ser at jeg er egentlig ikke så aller verst. Kanskje oppdager jeg en ny type yoghurt i butikken. Kanskje plutselig finner jeg ut at jeg at jeg har forandret mening om noe. Igår var jeg ute og drakk. Jeg husker alt unntatt taxituren hjem. Det blir spennende å oppdage hvem jeg tok taxi sammen med.

6 Comments:

Blogger idapida said...

urettferdig å poste kryptiske meldinger når man vet at det er nysgjerrige folk som leser bloggen ;-)

4:09 p.m.  
Blogger Brom said...

Hvis det var så at inntaket ble en anelse stort, forklarer det kanskje den litt plagede tonen pr. SMS tidligere idag :-D

8:58 p.m.  
Blogger nemolom said...

Mysteriet er løst: Jeg reiste hjem med Magnus. Jeg hadde visst fortalt ham hvor glad jeg var i ham, men ellers oppført meg bra. Puh!

1:14 a.m.  
Blogger idapida said...

hvordan definerer Magnus å oppføre seg bra? Dette kan jo ha vært riktig så spennende :-P

6:17 a.m.  
Blogger nemolom said...

Trond Ivar Hansen says:
hører vi tok taxi hjem sammen
Mammux says:
Ja, taxi-sjåføren var litt bekymret for din helsetilstand.
Trond Ivar Hansen says:
hehehe
Trond Ivar Hansen says:
trodde han jeg var sinnsyk?
Mammux says:
Jeg er usikker på om det var fysisk eller psykisk svikt han var mest bekymret for, men han hadde god grunn til begge deler.
Trond Ivar Hansen says:
det tror jeg på
Trond Ivar Hansen says:
jeg hadde visst spist noe også
Mammux says:
Ja, indisk.
Trond Ivar Hansen says:
ok?
Mammux says:
ja det var godt
Trond Ivar Hansen says:
hehehe, herregud
Mammux says:
tror du spiste kylling tikka masala
Trond Ivar Hansen says:
godt at noen husker noe da
Mammux says:
du husker ikke transvestitten heller?
Trond Ivar Hansen says:
nei - trodde det var deg jeg klinte med?
Mammux says:
lett å bli litt forvirret i kampens hete

1:48 p.m.  
Blogger murrik said...

haha

5:28 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home