søndag, oktober 02, 2005

Praha - Rome

Jeg har vært på en seks dagers tur til Praha sammen med illustrasjonsgruppa til Grafill. Jeg kjente bare Sissel og Bjørn fra før, og ante ikke hva jeg gikk til, men antok det ville gå bra siden vi alle hadde samme interesser.

Og det gikk bra - veldig bra. Jeg hadde en avslappende og underholdende tur, med mye pent å se på, mye eting, drikking og latter. Det var en interessant flokk, fine personligheter, og alle hadde positiv innstilling til opplegget. Jeg greidde å la være å tenke jobb omtrent hele tida, og da er vel ferien vellykket - er den ikke? Bilder fra turen finner du her. Er du interessert i større versjoner kan jeg fikse det for deg pr. e-mail.

På andre siden av dammen holder HBO å sende serien Rome. Den er det beste som har skjedd på TV siden Krutrøyk, og de ukentlige smakebitene jeg får via internettet er høydepunkter i tilværelsen.

8 Comments:

Blogger Brom said...

Fin-fine reisebilder:) Både så og hørtes ut som en trivelig tur.

Rome har jeg ikke fått sett, får bare håpe noen norske "seriemestre" plukker den opp iløpet av nærmeste fremtid.

1:25 p.m.  
Blogger Brom said...

Forresten; linken til omelettbloggen min er som følger:

http://www.omelett.blogspot.com

Oppdater gjerne linken din her på bloggen:)

1:29 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Finfine bilder, og morsomt å vite litt om hva du driver med innimellom :o)

11:20 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Praha er bra! :) God mat, god drikke og d ser jo sannelig ut som du hadde godt selskap også gitt...

stilige bilder, fikk lyst til å reise tilbake dit nå.
*takker og bukker og nikker og neier for cd'n*

3:59 p.m.  
Blogger nemolom said...

Takk selv :) Håper det var det bandet du tenkte på.

4:03 p.m.  
Anonymous Anonym said...

hva ellers skulle d vært? *undre*

4:05 p.m.  
Blogger nemolom said...

Så ut til å være forskjellige band formiddag og ettermiddag.

6:06 p.m.  
Anonymous Anonym said...

ah, sånn sett. de så ganske slitne ut de jeg kjøpte cd av for noen år siden da... så jeg vet sannelig ikke jeg. husker ikke, men likte vel både formiddagsbandet og ettermiddagsbandet synes jeg å huske. :-)

6:33 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home