tirsdag, august 01, 2006

Rom og Duer


Så er jeg tilbake fra Roma. Har begynt å legge ut bilder på Flickr - og mer kommer. Skal også skrive en liten rapport, når jeg har fått uka litt på avstand, men konklusjonen er uansett at Roma er flotte greier :)

Mens jeg var borte har dua, som likte så godt å sitte på altanen min, lagt egg bak et brett ved veggen. Jeg burde kanskje skjønt at noe var på gang. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Jeg får kanskje passe på å ha altandøra lukket når jeg ikke er hjemme, så jeg ikke blir tråkkende i due-unger. Noen som har noen gode råd?

Fant forresten en kul skulptør på nettet: Ousmane Sow

5 Comments:

Blogger murrik said...

kanskje du kan få trent dem opp til å levere post?

12:05 p.m.  
Blogger nemolom said...

Skal i det minste prøve å få bilde av dem.

7:12 p.m.  
Blogger idapida said...

kanskje du kan marinere duene i rom?

9:09 a.m.  
Blogger nemolom said...

Får vente til de blir større da, skjønt - duebryst, er det godt?

10:40 a.m.  
Blogger idapida said...

nydelig faktisk.

3:01 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home