mandag, desember 04, 2006

Julekokos

Jeg har åpna ei kokosnøtt for første gang i mitt liv. Tappa ut kokosvannet, skrapa ut kokosmassen. Jeg greidde bare å ete 1/3 av det dog. Nå er jeg småkvalm. Men ikke kvalmere enn at jeg greier å lage ei ønskeliste til jul. Her er den:

1. En god wok-panne
2. The Complete Book of Herbs
3. The City of Lost Children
4. Eventuelt kan du heller gi penger til et godt formål

Ho-ho!

Eventuelt også:
5. Piratstøvler
6. Utstoppet krokodille
7. Wind Chimes - fin å ha i altandøra
8. Et Holga kamera

9. Whiskyglass
10. Ween - The Mollusk
11. Ween - Quebec
12. Ween - White Pepper

1 Comments:

Blogger fr.martinsen said...

Jeg har en kokosnøtt som har ligget et år i kjøleskapet, hvordan gjør man det?

Åpner mener jeg. Jeg har lånt bort øksa til kusina mi.

9:54 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home