tirsdag, oktober 17, 2006

M/T og fortellingen om skogens under

For en stund siden leste jeg en bok som jeg likte veldig godt. Jeg likte den så godt at jeg har lyst å eie den. Beklageligvis er den utsolgt overalt. Derfor spør jeg de 4 menneskene som leser bloggen min: Om noen av dere vet hvor eller hvordan jeg får tak i M/T og fortellingen om skogens under av Kenzaburo Oe så vil jeg være vedkommede evig takknemlig - og gjøre mitt for å bidra til vedkommedes lykke, i form av tjenester, gaver eller gode ønsker.

15 Comments:

Blogger idapida said...

Lån på biblioteket, glem å levere tilbake

8:52 p.m.  
Blogger nemolom said...

Det er så egoistisk. Men kanskje - om den f.eks allikevel har havnet i arkivet...

8:54 p.m.  
Blogger idapida said...

De har flere eksemplar, dessuten er det ikke mange som kommer og vil ha akkurat DEN boken....bortsett fra enkelte som er litt kulere enn andre. Jeg var for treg til å lese den ferdig.

7:28 p.m.  
Blogger murrik said...

ikkje stjel frå bibloteka!

Tenk på barna som aldri får lese den, bare fordi du var for lat til å låne den, skrive den av i word og få den bindt inn av en proff fyr.

Da ville du hatt din egen eksklusive utgave.

gjør det.

12:55 p.m.  
Blogger murrik said...

no har eg lett etter boken din i noen timer, og den eksisterer ikke... beklager.

2:28 p.m.  
Blogger idapida said...

Hører du det? murrik har lyst å skrive den av i word for oss! :D
Jippi!

8:32 p.m.  
Blogger nemolom said...

Det spørs om han får lov. Han skal bygge ferdig Khemi!

10:40 p.m.  
Blogger idapida said...

Jeg kan bygge ferdig isteden!

10:41 p.m.  
Blogger nemolom said...

Javel? Skal de ha to O-WDs på Thorbjørn sitt ST da? Kanskje det faktisk er en god idè, siden de har 6 PFs og 3 hubs.

10:45 p.m.  
Blogger idapida said...

Kommer tilbake til det etter jeg har konsultert med konsulenten min. Du får svaret neste fredag morgen kl 0700

10:47 p.m.  
Blogger nemolom said...

Tatovert i en armhule? Skriblet ned på baksiden av en sky? Skrevet med majones på leverposteiskiva mi?

10:54 p.m.  
Blogger idapida said...

ja mulig mulig :P

10:56 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Tatooed in the back of your neck.

9:51 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Du kan få tak i den via antikvariat.net hvis du kan nøye deg med en svensk eller dansk utgave.

11:57 p.m.  
Blogger nemolom said...

Glimrende :) Da er en dansk utgave bestilt.

4:33 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home