torsdag, januar 13, 2005

Tann

Jeg har som nytt forsett i livet å gå ut og drikke oftere, fortrinnsvis på Grünerløkka. Det er rett og slett så koselig at det er dumt å la være. Jeg drakk sist helg med Grev Martin og en spontant invitert Vegard. Resultatet ble en absolutt underholdende kveld - som endte på Cafe 33.

I morra er det fredag igjen - og nytt besøk hos tannlegen. Jeg håper ikke bedøvelsen hans slår meg ut for resten av kvelden - i tilfelle jeg ønsker å feste... Jeg merker at jeg blir eldre når jeg tenker ting som: "Komfort og service hos tannlegen har jammen utviklet seg mye siden jeg var barn". Barndommens tannleger hadde grove fingre med røyksmak og pratet kun når de sa "gap høyere" eller ga søster ordre om å bringe et nytt torturredskap.

Alexander får lykkelig loop idag.
Er det flere igjen på listen da?

4 Comments:

Blogger Brom said...

Møtte Vegard på onsdag, i radioen. Vi drakk også øl, og det varte og rakk. Hyggelig. Har ikke vært hos tannlege på 10 år. Har ingen hull, men masse tannstein.

10:59 a.m.  
Blogger nemolom said...

Den må du få fjernet, om ikke råtner tannkjøttet ditt opp. Akkurat det å skrape bort tannstein koster neppe all verden heller.

4:54 p.m.  
Blogger Brom said...

Greit. Ja har jo tenkt på det lenge, da.. Men det er jo de penga læll :)

6:52 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Wohoo! Takk for loop'en, Zafi. Den burde jo egentlig
gjengjeldes med en loop fra meg. Skal se hva jeg får
til etter tipsene dine.

Håper det gikk bra hos tannlegen..

Alexander

7:05 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home