mandag, november 14, 2005

Bittert og Søtt

Dette er en redo av en litt vel mystisk tekst fra igår (skrevet med alkohol i blodet etter alt for mange timer uten søvn) .

Om helga: Jeg kom meg ikke til Voss, slik jeg hadde planlagt. Litt bittert, for jeg hadde gledet meg og det kostet meg endel penger. Til gjengjeld fikk jeg møtt Ida, som jeg har spilt mye sammen med i WoW, og Jenny (søster), og Matias (bror). Det var veldig hyggelig, og gjorde at det ikke føltes fullt så bittert å ikke komme seg til Voss.

Konklusjon: En noe uvanlig helg i livet mitt. Mulig jeg har bilder å vise til senere :)

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Fylleposten var både lengre og fyldigere (pun intended)!

:p

8:16 p.m.  
Blogger nemolom said...

Jeg lurer ikke på hvem anonymous er... ikke i det hele tatt...

9:08 p.m.  
Blogger Brom said...

Fyll-digere?

10:28 p.m.  
Blogger Barabas Discosaft said...

Er det lov å sensurere seg selv?

12:49 p.m.  
Blogger nemolom said...

Åh, sorry :(

7:00 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home