mandag, november 28, 2005

Julegaver

Jeg greier vanligvis ikke å finne på noe vettugt å ønske meg til jul. Jeg kjøper stort sett det jeg trenger helt av meg selv, men i år har jeg til forandring pratet litt rundt temaet med søsknene mine, og i løpet av samtalen fløt det noen helt brukbare ønsker opp:

- Brødbakemaskin
- Symaskin (enkel, elektrisk - visstnok dyrt)
- Wok (elektrisk er visst bra, men sikkert dyrt)
- DVD - Mulholland Drive
- DVD - Adaptation
- DVD - A Passage to India
- DVD - Mrs. Parker and the Vicious Circle
- DVD - Drowning by Numbers
- DVD - Der Krieger und Die Kaiserin

Og fred på jord, selvsagt.

5 Comments:

Blogger murrik said...

er du ravende gal?
neida. Men;
en symaskin er ganske dyr.

7:53 p.m.  
Blogger nemolom said...

Jeg gikk ut ifra at den kostet rundt 1000-1500. Så upålitelig er altså summer jeg henter ut av løse luften.

8:19 p.m.  
Blogger Brom said...

Summer som fins i løs luft bør man ikke stole helt på.

9:04 p.m.  
Blogger idapida said...

løs luft er ganske dyrt har jeg hørt...

12:03 p.m.  
Blogger nemolom said...

Det aner jeg faktisk ikke, men jeg håper at det finnes, og at jeg får den. Har faktisk Drowning by Numbers på VHS. Et eller annet sted.

6:27 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home