lørdag, desember 10, 2005

Utdrikningslag

På fredag var det utdrikningslag for Håkon. Jeg ante ikke at han skulle gifte seg før på tirsdag, men stiller selvsagt opp når det er slike ting det gjelder. Jeg var representant fra Bergens-tida, og møtte en masse hyggelige kompiser av ham fra Asker. Bryllupsreisen går til Mexico, og så vidt jeg kunne bedømme så fikk vi i ham nok av både rom og tequilla til at utdrikningslaget kan godkjennes som utdrikningslag. Lykke til Håkon og Kari!



Han i rødt på bildene er Henning. Han er broren til Håkon (og dessuten gammel Forrestentegner). Det var han som fikk ordnet i stand laget. For de som har fulgt med så hadde jeg en liten skrytepost av illustratøren Kari Stai for litt siden. Gjett om jeg ble overrasket da det viste seg at Henning faktisk er gift med henne! Verden er liten.

2 Comments:

Blogger Barabas Discosaft said...

Gjett om verden er liten a! Kom på festen torsdag og jeg garanterer flere utrolige tilfreldigheter!

11:26 a.m.  
Blogger Brom said...

For eksempel fraværet av noen form for suppe?

3:59 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home