lørdag, januar 07, 2006

Nyttårsfest - Del 1

Jeg var invitert på to fester på nyttårsaften, og takket ja til begge. Den første var hos broren til kjæresten til Mikael, en av bror min sine beste venner, og en mann jeg håper jeg i det minste får lov til å kalle en hyggelig kamerat :) Maten var nydelig, særlig kålrabistappa og den italienske blåskimmelosten. Praten gikk løst. Folk var usjenerte og liberale når det gjaldt alkoholkonsum, og opptil flere interessante samtaler forekom, samt tilløp til interessante samtaler (og disse kan av og til være enda finere siden den åpne avslutningen gir mye rom til fantasien). Takk for maten Jon Øyvind og alle andre som disket opp!

4 Comments:

Blogger Barabas Discosaft said...

Jeg ser en med et rart skjegg.

3:42 p.m.  
Blogger Brom said...

Han er Ørjan. Han har båt.

BTW, Nezoloz:

Det er noe galt som ikke er helt rett med arkivene dine. Har du sjekka hos Blogger om du har rette innstillinger for eksport av arkivene?

Guri.

12:14 a.m.  
Blogger nemolom said...

Hva rart da?

7:43 p.m.  
Blogger Brom said...

Når jeg f.eks. trykker på arkivet for Oktober 2005, kommer jeg hit

Jeg husker jeg sleit med de tingene der da jeg også *kremt* .. "dreiv med Blogger.com" ... :-D

9:27 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home