lørdag, desember 17, 2005

Onsdag og Croquis igjen

Jeg var og tegnet croquis igjen på onsdag. Denne gangen var det en kvinnelig modell. Hun hadde mange små detaljer som var fine å tegne på, men jeg syntes ikke at jeg fikk det like bra til som sist. Noen severdige resultater ble det kanskje allikevel. (Nummer tre er min personlige favoritt).

En, fire, tre, fem, to

Jeg har forresten oppdatert julegaveønskelista mi med en film til, samt linker. Ikke at jeg tror at noen av dem er mulige å skaffe sånn enkelt, men jeg gjør det allikevel, siden jeg er vannmann.

5 Comments:

Blogger Brom said...

Jeg likte fem, tre, en, to og en.

11:35 p.m.  
Blogger Brom said...

Og fire.

11:36 p.m.  
Blogger Barabas Discosaft said...

jeg likte 2 best
hun later forøvrig å ha hodet til en ung kvinne og kroppen til en eldre, men slik skal man kanskje ikke snakke om aktmoeller.

3:35 p.m.  
Blogger idapida said...

etter å ha tittet et par ganger opp, ned, fram og tilbake. Har jeg kommet fram til at jeg liker fem og to best... men, forrige runde croquis så bedre ut...mulig det er jeg som foretrekker nakne menn fremfor nakne kvinner, men jeg liker å tro at det ikke skal ha noe å si for min mening i dag. Naken kvinnekropp har jeg jo gleden av å se hver dag...

6:35 p.m.  
Blogger nemolom said...

De fleste som tegner croquis synes menn er mer interessante å tegne enn kvinner. Det er noe bra med begge synes jeg - kvinner er ofte vanskeligere å få til, og det liker jeg.

10:05 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home