fredag, mars 11, 2005

Temperatur

Jeg bedriver kveldene for tiden stort sett med å spille World of Warcraft. Etter 3 ukers spilling er det fremdeles svært underholdende. Det har vært tid til en øl eller to i helgene imellom, men generelt føler jeg meg litt usosial. Annet enn inne i spillet, som er svært sosialt.

Influensa greidde jeg å pådra meg på tirsdag. Da har jeg enda mer anledning til å spille. Med unntak av hodepine og slapphet er influensa stort sett til å holde ut. Røde nesevinger og hes sangstemme er kule bonuser. Når det hele er over er verden ganske mye lysere. Hyggelig med litt kontrast i livet.

Og ja, jeg vet denne oppdateringen burde kommet tidligere...

1 Comments:

Blogger murrik said...

så lenge det man gjør er morro, er det ingen grunn til å slutte.
Men det er jo alltid farlig med for mye fokus.

3:01 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home