søndag, februar 11, 2007

Skjer'a?

Det skjer ikke så mye. Det er ikke så mye å prate om. Jeg tenker ikke så mye, jeg har ikke noe fornuftig å si. Det er vinter. Jeg har fått ny stilling, nå er jeg Quality Consultant. Økonomisk ser jeg ut til å kunne havne over 0 denne måneden. Jeg ble født tirsdag den 13. februar 1968, så snart har jeg bursdag. Jeg interesserer meg for mange ting, tegneserier er bare en av dem - slik som denne siden, som Maria gjorde meg oppmerksom på. Denne lo jeg for eksempel godt av.

Men ellers, hva jeg skal gjøre?

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ditto. Minus det der med penger og stilling, sjælvsakt.

10:58 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Gratulerer med dagen, trommelomm!

1:50 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Gratulerer med dagen!

11:54 p.m.  
Blogger nemolom said...

Jeg aner ikke hvem Kattemaske er, men det var et kult navn :) Takk skal dere ha, kjære.

12:08 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Jeg kjøpte en tube makrell i tomat til ære for deg i dag.

Men jeg har tenkt å spise den selv.

12:22 a.m.  
Anonymous Anonym said...

They say it's your birthday...

Sending big wishes from across the ocean, onto your path for a wonderful day. Will raise a toast of Arkansas wine in your honor. :)

Enjoy your day!

4:48 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home